Élet-Stílus

Itt a legjobb magyar verzió az online őrületre

Mannequin Challenge – hajléktalan kiadás.

Végre egy Mannequin Challenge, aminek van értelme is. Kezd kicsit túl sok lenni ez az „online őrület”, és már ott tartunk, hogy nem szeretnénk senkit untatni az újabb- és újabb videókkal, amelyekben próbababává merevedő emberek szerepelnek.

De ez a legfrissebb, ez ütős.

A rászorulókon segítő Budapest Bike Maffia (BBM) és a Greenroom reklámügynökség arra használta fel a trendet, hogy felhívja a társadalom figyelmét egy

rettenetesen elszomorító tényre.

A sztori elején egy ritka bunkó fiatalokból álló csapat bontott üveggel mászkál a pesti éjszakában. Miután meglátnak egy delíriumba zuhant hajléktalan embert, elhatározzák, hogy megcsinálják a Mannequin Challenge-et hajléktalan kiadásban.

A méretes tahóság bemutatása után jön a fontos üzenet, de ezt már nem írjuk le, mert akkor senki nem nézné meg a videót.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik