Élet-Stílus

Semmit nem vettek az anyukától a vásáron… aztán jöttek az internetezők

Egyetlen Twitter-poszt kellett a sajnálkozó gyermektől, és beindult a biznisz.

És igen, már megint a közösségi oldalak mágikus ereje!

A BuzzFeed sztorijából kiderül, hogy egy manchesteri srác, Martyn Hett a minap megtudta, hogy az édesanyja igen szomorú, ugyanis egy termék nem sok, annyit sem sikerült eladnia a kézműves vásárban.

Az anyuka, Figen macikat és más hasonló cuki figurákat köt. A saját kézimunkás portákáit próbálta meg értékesíteni, de senki nem vásárolt tőle.

https://twitter.com/martynhett/status/802489034761191424

Martyn is szomorú lett a hír hallatán, úgyhogy kiposztolta a Twitterre a stand fotóját, amelyről még egy figurát sem sikerült eladni.

Maga sem sejtette, hogy ezzel az egy poszttal beindítja a boltot, és híressé teszi anyukáját.

Kisvártatva Martyn üzenetet kapott egy barátjától, hogy az internetes kínálatból választott egy kesztyűszörnyet.

Az anyuka el sem akarta hinni a remek hírt,

azt meg főleg nem, hogy ezután sorra jönnek a megrendelések,

nem sokkal később ugyanis újabb három, majd még további kilenc termék kelt el az interneten.

Figen, aki nemrég még nulla darab eladott portéka miatt szomorkodott, az egész rákövetkező hétvégét kötögetéssel töltötte, annyi megrendelés futott be – a világ számos pontjáról. Az anyuka pár nap alatt nemzetközi hírnévre tett szert.

A webshop teljes kínálata elfogyott, így most kicsit várni kell, amíg Figen feltölti a virtuális polcokat.

Addig is vett egy Twitter-használati segédkönyvet, hogy megtanulja, hogyan kell profin kapcsolatot ápolni az online rajongótáborral.

https://twitter.com/martynhett/status/805454477306236932

Ajánlott videó

Olvasói sztorik