Élet-Stílus

Az édesség öl: ez a bizarr reklámsorozat időben ráébreszthet mindenkit a cukorbetegség veszélyeire

Vincze Miklós
Vincze Miklós

Kultúrák és cool túrák. 2016. 04. 07. 17:11

Hiszen a kezeletlen diabétesz többek közt a sérülések lassabb gyógyulásához vezethet.

A bangkoki Ogilvy & Mather reklámügynökség egyik grafikusa, Nattakong Jaengsem legújabb munkái egyikében súlyos kar-, térd- és lábsérülésekkel hívta fel a veszélyt a cukorbetegség velejáróira, de sebek helyett különböző édességeket – csokoládéfagylaltot, bonbonokat, csokidarabokat, kekszet, mogyoróvajat és eperfagylaltot – használt:


A reklám saját kategóriájában egy Bronz Oroszlánt nyert el a tavalyi Cannes-i Reklámfesztiválon.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.