Élet-Stílus

Emiatt a reklám miatt kezdték a nők borotválni a hónaljukat

Gondolta volna, hogy a hónaljszőr éppen száz éve lett ciki?

És azt tudta, hogy az egészet a Harper’s Bazaar című, patinás amerikai divatmagazinnak köszönhetjük? A lap 1915-ben ugyanis megjelentett egy cikket, amiben hosszan írtak az akkori legújabb és persze legmenőbb trendekről: többek között a modern táncokról és az ehhez nélkülözhetetlen ujjatlan ruhákról, amiket kizárólag csupasz hónaljjal lehetett divatosan viselni.

Alig jelent meg a szóban forgó cikk, a magazinokat máris elárasztották a női borotva és dezodor reklámok, melyek arra buzdították az addig tulajdonképpen semmijüket sem borotváló nőket és asszonyokat, hogy ha igazán divatosak akarnak lenni, kezdjenek vadul szőrteleníteni – derül ki a Timeline News videójából.

Még mielőtt bárki észbe kaphatott volna, a hónaljszőr ciki lett. Sőt, mi több gusztustalan. Az igénytelenség csimborasszója. És bár az elmúlt száz évben szép számmal akadtak rebellis nők (Julia Roberts is, hogy tényleg csak egy példát mondjunk), akik szembe mertek szállni a természetellenes trenddel, és látványosan félredobták a borotvát, őket a közvélemény inkább csak furcsának tartotta, semmint követendő példának.

Csak az elmúlt öt év hozott ebben némi változást. Az utóbbi években ugyanis egyre többen vannak a természetesség hívei, akik nem értik, miért kellene gyökerestül kiírtaniuk valamit, ami nőni akar. Ők azok, akik a problémára élénkszínűre festett hónaljszőrzettel igyekeznek felhívni a figyelmet. Egyelőre inkább kevesebb, mint több sikerrel.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik