Élet-Stílus

Történelmi pillanat: leszbikus pár egy indiai reklámban

Borovitz Tamás
Borovitz Tamás

újságíró. 2015. 06. 11. 11:34

Tetszik a netezőknek a kapcsolatukat felvállaló nőket bemutató spot.

Népszerűségnek örvend India első olyan reklámja, amelynek egy leszbikus pár a főszereplője. Egy olyan országban, ahol a homoszexualitás – finoman szólva – nem elfogadott, és a médiában sem látni meleg kapcsolatokat és szereplőket, elég merész húzás volt előállni ezzel a hirdetéssel.

De éppen ez, mármint a merészség az Anouk Ethnic ruháit reklámozó spot témája is: az az egyik lány bemutatja barátnőjét a szüleinek; nem akarják tovább titkolni a kapcsolatukat.

Az alkotók a The Times of India c. lapnak elmondták: szándékosan kerültek mindenféle melegekkel kapcsolatos sztereotípiát, egyszerűen csak egy párt akartak bemutatni, akik izgulnak a szülőkkel való első találkozás előtt.

A fogadtatás eddig inkább pozitívnak mondható: a videón a like-ok és a nemtetszést nyilvánító szavazatok aránya 85% – 15%. Az is biztos, hogy a téma komoly érdeklődést váltott ki, a két hete netre került hirdetést a YouTube-on közel 400 ezren, de Facebookon és más online csatornákon már több mint 3 millióan látták.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

NEW YORK, NY - JULY 7: Milo Yiannopoulos arrives to speak outside of the offices of Simon & Schuster publishing company, July 7, 2017 in New York City. Yiannopoulos is promoting a new book and filing a $10 million legal complaint against Simon & Schuster following the publisher's decision to cancel his book deal. (Photo by Drew Angerer/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.