Népszerűségnek örvend India első olyan reklámja, amelynek egy leszbikus pár a főszereplője. Egy olyan országban, ahol a homoszexualitás – finoman szólva – nem elfogadott, és a médiában sem látni meleg kapcsolatokat és szereplőket, elég merész húzás volt előállni ezzel a hirdetéssel.
De éppen ez, mármint a merészség az Anouk Ethnic ruháit reklámozó spot témája is: az az egyik lány bemutatja barátnőjét a szüleinek; nem akarják tovább titkolni a kapcsolatukat.
Az alkotók a The Times of India c. lapnak elmondták: szándékosan kerültek mindenféle melegekkel kapcsolatos sztereotípiát, egyszerűen csak egy párt akartak bemutatni, akik izgulnak a szülőkkel való első találkozás előtt.
A fogadtatás eddig inkább pozitívnak mondható: a videón a like-ok és a nemtetszést nyilvánító szavazatok aránya 85% – 15%. Az is biztos, hogy a téma komoly érdeklődést váltott ki, a két hete netre került hirdetést a YouTube-on közel 400 ezren, de Facebookon és más online csatornákon már több mint 3 millióan látták.