Élet-Stílus

Óriásplakátot ennyire még nem gyűlöltek

Már egy petíció is készült, ami a reklámok eltávolítását követeli. Pár nap alatt 40 ezren írták alá.

Kíváncsi, ki és mivel tudott ennyire felbőszíteni több tíz, de inkább több százezer embert? Már mondjuk is. Egy táplálékkiegészítőket és fogyasztószereket áruló cég, bizonyos Protein World. Ami valamilyen megmagyarázhatatlan okból azt gondolta, jó ötlet lesz majd a bikiniszezon közeledtével nekiszegezni a nőknek azt a kérdést, hogy “vajon az ő testük készen áll-e a strandolásra”?


Képek forrása: Twitter

Hogy biztosra menjenek, a cég kreatívjai az amúgy sem túl okos kérdést, ráadás gyanánt egy tökéletes testű, bikinis modell képével illusztrálták, ezzel mintegy arra utalva, hogy akinek nem ilyen a teste, az ássa el magát kezdjen sűrgős fogyókúrába.

 

A felvezetésből már kitalálhatták, a cégnek nem ez volt fennállásának legsikeresebb kampánya, ám arra a negatív reakcióáradatra, amit a plakátokra válaszul kaptak, talán még ők sem számítottak. A londoniak, akiket mélységesen felháborított a plakát, panaszaikkal elárasztották a helyi, reklámokért felelős szervet, az Advertising Standards Authorityt is, akiknek pedig ez sem volt elég, azok vagy összefirkálták a plakátokat, vagy a közösségi médián keresztül töltötték ki rajtuk a dühüket.


“Minden test strandra kész”

A kritikusok többsége sérelmezi, hogy a cég úgy próbál meg minél több terméket eladni, hogy eközben lelkiismeretfurdalást kelt azokban, akik kicsit (vagy épp nagyon) eltérnek a plakát által szuggerált “bikinikész” kinézettől. Még egy online petíciót is készítettek azért, hogy eltávolíttassák a reklámokat. Ezt eddig a percig 40 ezren írták alá.

Önnek mi a véleménye a plakátról?

Ajánlott videó

Olvasói sztorik