Élet-Stílus

Így kell jó célra használni egy netes hülyeséget

ruha(960x640).jpg (ruha, )
ruha(960x640).jpg (ruha, )

Alig egy héttel ezelőtt egy ruha színe miatt két részre szakadt a világ. Ma ugyanez a ruha a családon belüli erőszakra hívja fel a figyelmet.

Biztos önök is emlékeznek még arra az alkalmi ruhára – tudják, arra a kék-fekete-fehér-aranyra – ami a múlt héten a #thedress néven vonult be a netes, és reklámtörténetbe. A ruhára, ami miatt egy egész napig a komplett bolygó azon rágódott, hogy kék-fekete, vagy fehér-arany. A ruhára, amit egyébként egy esküvőre készülő örömanya osztott meg a lányával, majd egy vitának köszönhetően végül az egész világgal.

Hogy rövidek legyünk, a kék-fekete vs. arany-fehér vitát végül az Adobe oldotta meg, miután kerek-perec kijelentették, hogy a Photoshop szerint a ruha – hiába látják azt sokan a megvilágítás miatt arany-fehérnek – kék-fekete.

Azt hihettük volna, hogy ezzel #thedress-ügyre egyszer és mindenkorra pontot tehetünk, de nem. A következő napokban egymást érték a legkülönfélébb cégek próbálkozásai, melyek újabb bőrt kivántak lehúzni a netes őrületről. A legerősebb kampányra egy hetet kellett várnunk.

A dél-afrikai Salvation Army, vagyis az Üdvhadsereg “Te miért nem veszed észre, hogy kék-feketé(re van verve)?” című kampánya a ruhaszín-őrületet meglovagolva most a családon belüli erőszakra szeretné felhívni a figyelmet. Szerintünk bravúrosan. Íme:

Ajánlott videó

Olvasói sztorik