Élet-Stílus

Amerika nem kér a kapucsínó ízű chipsből

Az egyik burgonyaszirom-gyártó cég által meghirdetett online versenyen csaknem 1 millió szavazat után a wasabi-gyömbér ízesítésű termék lett a befutó.

Az verseny döntőjébe jutott új ízesítésű termékek július végén kerültek a boltok polcaira az Egyesült Államokban, az emberek pedig közösségi oldalakon szavazhattak kedvencükre, tájékoztat az MTI. Tavaly a sajtos-fokhagymás kenyér ízű burgonyaszirom volt a favorit, amely még mindig kapható az országban.
A döntő egyik vesztese a kapucsínó ízesítésű ropogtatnivaló lett, a szavazók internetes kommentjeikben az undorító és az émelyítő szavakkal illették a különleges ízesítésű chipset.

A wasabi-gyömbér ízű burgonyaszirom egy New Jersey-i ápolónő, Meneko Spigner McBeth ötlete volt. A kreatív hölgy egymillió dollárt vagy az eladott termékek utáni egyéves bevétel bizonyos százalékát fogja kapni attól függően, melyik összeg a magasabb.

Valahol az ecetes uborka a kedvenc

A verseny eredetileg az Egyesült Királyságból indult, majd 14 másik országban is megrendezték, mielőtt tavaly elérte volna az Egyesült Államokat. Szaúd-Arábiában a pizza, Egyiptomban a garnélarák, Új-Zélandon a tradicionális vasárnapi sült, míg Szerbiában az ecetes uborka ízesítésű burgonyaszirom volt a legnépszerűbb.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik