Élet-Stílus

Itt a legújabb videó Budapestről

A PMK zenészeit megihlette a főváros utcái és reklámfeliratai, a téma tényleg az utcán hever.

A zenekar az Urbanista blognak elmondta, hogy a tematika az volt, hogy úgy mondjanak valamit Budapestről, hogy az egyedi legyen, ne lehessen behelyettesíteni bármilyen másik városra.

Így azt találták ki, hogy az utcanevekből és a véletlenszerűen egymást követő reklámfeliratokból fabrikálnak rímeket, mert úgyis ezt látjuk nap mint nap – mondta a zenekar frontembere.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.