A cukiság reklámértéke

Egy jól ismert autómárkának köszönhetően a megfelelő jármű kiválasztásának folyamatába is beköltözött a Cuki.

Korábban a témában:

A Volkswagen egyik idei kampánya egy az egyben az ebtulajdonos vásárlók érzelmeire épít. A Woofwagen (magyarul – némi szójátékkal élve: Vautó) fantázianév alatt futó koncepcióban a különböző kutyafajták reprezentálják az egyes VW típusokat – ahogy látni fogjátok nem annyira méret, mint inkább stílus alapján vonva párhuzamot a négylábúak és a négykerekűek között. A márka kapcsolódó aloldalán az autók képei helyett a kedvencek fotói szerint választhatunk szőrös útitársunknak és magunknak hamarosan szőrössé váló kárpitozású járgányt. A kapcsolódó reklámklip természetesen vidámam autózó, ablakon kidugott fejű, elbűvölő cukiságokkal – a többi közt egy pulival – próbál hatást gyakorolni a célközönségre. Sikerül?

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.