Élet-Stílus

90 éves szerelmespárt imád a net

Végre egy szerethető reklám.

A világ egyik legnagyobb tisztítószereket forgalmazó cégének nem ez a mostani az első, igazán jól sikerült reklámkampánya. Biztos önök is emlékeznek még arra a könnyfakasztó kisfilmre, amit kifejezetten a londoni olimpiára időzítettek, és amelyben az édesanyák előtt tisztelegnek. (Ha nem, ide kattintva megnézhetik.)

A P&G ezúttal a 90 éves Morty és Lee Kaufmann mellett döntött, és nagyon jól tették. De tényleg. Az idős szerelmesek hála mindennek, meg se próbáltak színészkedni, és pont emiatt lettek egy egész világ kedvencei.

Ahogy a filmből is kiderül, már több mint 40 éve házasok, hat gyereket neveltek fel együtt, és nincs különösebb okuk panaszkodni. Az egykori patikus és a még mindig aktív tanárnő imád együtt időt tölteni, táncolni, színházba járni, a szellemüket pedig azzal tartják frissen, hogy együtt tanulnak asztronómiát.

Kettejük közül – nem meglepő módon – Lee a rendszerető. Morty saját bevallása szerint a ház körül nem csinál semmit, csak koszt. Lee pedig szenvedélyesen takarít utána, még akkor is, ha eközben veszélyes bútorokra kell felmásznia vagy nehéz vödröket kell cipelnie. Mindezt azért, mert még most is annyira szereti férjét, mint az első napon.

Nézzék meg a megható közös filmjüket önök is:

Ajánlott videó

Olvasói sztorik