A gyorsétteremlánc szendvicskészítő játékában „Az én hamburgerem” online alkalmazás segítségével bárki indulhatott. A bevállalós tervezők az alapanyagok listájának segítségével több százezer újfajta hamburgert készíthettek sokféle méretben, összeállításban és ízesítéssel.
A tervezőverseny lezárása után a beérkezett 21 ezer tervből a közönség választotta ki azt a 10 legjobbat, ami a szakmai zsűri elé kerülhetett. A szigorú ítészek ezt követően egyszerű és meggyőző módszerrel – kóstolással – döntötték el, melyik 3 szendvics kerül az éttermekbe.
Az ízek, illatok, látványok és érvek megütköztek, míg a zsűri végül kihirdette a három győztest: ősszel a klasszikus marhahúsos irányt képviselő MaMotburger, a csirkehúsos McRichi és a RanchMcBeef domboríthat a McDonald’s éttermeiben.