Élet-Stílus

Nemsokára lehetünk Facebook színűek is

facebook (facebook, )
facebook (facebook, )

Az Yves Saint Laurent olyan szemhéjfestéket dob piacra, amelyet a közösségi oldal ihletett.

A világhírű francia luxusmárka július 19-én mutatja be rajongóinak azt a limitált szériás kozmetikumot, amelyet a készítők bevallása szerint a Facebook ihletett. Hogy ez mit jelent? Egyrészt azt, hogy a kozmetikum csomagolása a közösségi oldal kékjét kapja majd, másrészt azt, hogy maga a kozmetikum is az oldal által használt főbb színeket tartalmazza.


Forrás: ysl.com

Így például lesz benne kék, fehér, lila és fekete szín. A különleges ihletésű kozmetikumból a luxusmárka mindössze 1650 darabot készített, amit az igazán elkötelezett rajongók szerezhetnek majd be egyenként 60 dollárért, vagyis átszámolva 15 ezer forintért.

Az Yves Saint Laurent márka háza táján egyébként nem ez a kozmetikum az egyetlen változás: a luxusmárka hamarosan elhagyja a nevéből az „Yves” tagot, és egész egyszerűen Saint Laurent Paris névvel folytatja sikertörténetét.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik