Élet-Stílus

Párizsi forgatag az Ybl Palotában

A Chivas Regal, az ikonikus skót whisky márka a névadója annak a már 3 éve szinte hónapról hónapra megrendezésre kerülő, zártkörű klubnak, ahol exkluzív helyszíneken, egyedi programokkal várják a stílust, valódi értékrendeket és magas minőséget értékelő VIP közönséget a szervezők. Május 24-én Budapesten, párizsi forgatag, fantasztikus hangulat lepte el az Ybl Palotát.

A skót whisky márka szlogenje, a „Live with Chivalry!”, mely az ideális modern gentleman viselkedési forma gyűjtőneve. A Live with Chivalry égisze alatt tavaly szeptember óta a Chivas Luxury Club keretein belül keresik az esemény főszervezői hazánk modernkori lovagjait, akik a média, a kultúra vagy az üzleti élet világában már bizonyítottak, szakmájukban és magánéletükben egyaránt sikeresek.

Közös jellemzőjük még, hogy a manapság kihalni látszó, lovagias erényeket és értékeket birtokolják és képviselik, ezzel is hirdetve ezeket a tulajdonságokat. 2011 szeptemberében Árpa Attila lett a kiválasztott, akit felkértek a szervezők a Chivas Lovagrend Főlovagjának és a Chivas Luxury Club események állandó házigazdájának.

Szeptember óta a Főlovag minden alkalommal bemutat a zártkörű közönségnek egy a szervezőkkel közösen megválasztott lovagot. A május 24-i eseményig négy lovagot avattak, Till Attilát, Bochkor Gábort, Schiffer Miklóst és Csányi Sándort, az Ybl Palotában megrendezett eseményen pedig egy a nagyközönség számára annyira nem ismert Úr lett a legújabb Chivas lovag, aki bár a médiában dolgozik, de nem igazán közszereplő. A legújabb kiválasztott Pantl Péter, a Playboy magazin főszerkesztője.

A szervezőkben a kezdetek óta több alkalommal felmerült, hogy ezt a sikeres eseményt szeretnék felhasználni arra, hogy valami jó célt is szolgálhasson, ne csak az öncélú szórakozásról szóljon. Több terv felmerült, de a legújabb Chivas Lovag, Pantl Péter hatására most sikerült a programba bele illeszteni egy adomány gyűjtést, mellyel az eseményen jelen lévő vendégeknek felhívták a figyelmét arra, hogy ebben a rohanó világban picit oda figyeljenek másra is és segítsenek. A kezdeményezésnek hosszú távú céljai vannak, mostantól minden alkalommal a Chivas Luxury Club kiáll egy jó ügyért a vendégeik segítségével. Az első alkalommal sikerült 115. 000 Ft-ot a helyszínen átadni az Országos Állatvédőrség Alapítvány képviselőjének.

A Chivas Regal legfrissebb aktivitása a Chivas Luxury Club eseményeken az Art of Hosting, a Vendéglátás művészete otthonában. A Chivas Regal vallja, hogy az exkluzív szórakozás iránti vágy nem merülhet ki a különleges partikon, hanem mindenkit otthonába is el kell, hogy kísérjen. Erre építi 2012-es kampányát, amelynek az „Art of Hosting” a szlogenje.

Ahogy a név is jól mutatja, a vendéglátás egy különleges, egyedi módját élvezheti mindenki a Chivas Luxury Club rendezvényein, de akár otthonában is. Az exkluzivitás jelen esetben kiterjed az egész estés szórakoztatás minőségére és arra az életérzésre is, melyet a Chivas Regal fogyasztása magában rejt.

Az Art of Hosting aktivitás részeként minden eseményen bemutatkozik egy olyan cég, aki az otthoni minőségi vendéglátást képviseli. A májusi eseményen az LG Electronics a kiemelt partner, aki legújabb Total No Frost hűtőszekrényeivel csábít mindenkit otthonában is a minőségi vendéglátásra. Az eseményen is különleges megjelenés született meg az együttműködésből az Art of Hosting keretein belül: a szervezők megmutatták, hogy egy ilyen exkluzív, nagy létszámú
eseményen is otthon érezhetik vendégeik magukat, az egyik hűtő Chivas Regal-al, a másik hűtő Perrier prémium ásványvízzel volt feltöltve és mindenki kiszolgálhatta magát, de igény esetén az LG, a Chivas Regal és a Perrier Házitündérei segítettek a kiszolgálásban.

Az esemény másik kiemelt partnere ezúttal a Citroën volt, aki a Chivas Regalhoz hasonlóan a stílust, a stílusosságot tűzte ki zászlójára a legújabb Hibrid & Diesel autójának, a Citroën DS5 bemutatásával. Így az esemény szlogenje is a stílus lett, az esemény címe pedig a legstílusosabb főváros után Párizsi Forgatag lett.

A Párizsi Forgatagban Edit Piaf sanzonokat hallhatunk tangóharmónikás kísérettel, az Ybl Palota fedett udvara egy párizsi tér milliőjét idézte, szőkőkúttal, karikatúra készítőkkel, pantomimossal, a Chivas bárok mellett Mumm Champagne bárral, Ricard bárral, Perrier koktél bárral, Nespresso kávézóval és gasztonómiai ínyencégeket felvonultató cégek kitelepülésével. Franciás falatkákat kínált a szarvasgombás ételkülönlegességeiről méltán híres Aranyszarvas, és bemutatkozott még a
Chivas Luxury Club vendégeinek a Bock Bisztró, az Olimpia étterem és az Arany Kaviár is.

A Chivas Luxury Club minden alkalommal különleges játékokkal és értékes nyereményekkel készül együttműködő partnerei segítségével. Ezúttal Zólyomi Zsolt Chivas illatfelismerő játékával, a La Prairie és a Schwarzkopf Professional Hölgyeknek szóló játékaival és kényeztető programokkal, az OTP Alalpkezelő Uraknak szóló befektetési játékával készült és természetesen az esemény kiemelt partnerei, az LG Electronics és a Citroën is különleges programokkal
szórakoztatta a nagyérdeműt.

Az eseményen ünnepelte 1 éves születésnapját a Chivas Luxury Club média partnere, a Magyarország Felsőfokon internetes magazin is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik