Élet-Stílus

A csajos sörnek lelke van

Egy sör, ami kifejezetten nőknek készült, ők mégis kikérik maguknak még a létezését is.

A nemes egyszerűséggel Chick Beer névre hallgató italt meglepő módon nem egy férfi, hanem egy ötgyerekes nő találta ki. Milyen indíttatásból? A férje italboltjában, amiben alsó hangon 400 különféle ital közül válogathat, egy olyat sem talált, ami az ízlésének eléggé „csajos” lett volna.

Az asszony úgy gondolta, nem csak őt bosszantja, hogy nincs egy olyan sörmárka sem, ami kifejezetten nőknek készült volna, ezért megalkotta saját termékét: ami végeredményben ötvözi magában az összes női sörfogyasztással kapcsolatos sztereotípiát. A dizájn rózsaszín-fekete, a hagyományos sörnél kevesebb kalóriát, szénhidrátot és alkoholt tartalmaz.

A „csajos” sör egyelőre még nem avatott osztatlan sikert, annak ellenére sem, hogy az italnak lelke is van. A Chick Beer révén befolyó bevétel 5%-át ugyanis nőket segítő jótékonysági intézmények kapják meg.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik