Élet-Stílus

A reklámnál szívesebben nézzük a termékmegjelenítést

A tévénézők jelentős része találkozott már termékmegjelenítéssel, és ezt sokkal szívesebben nézi, mint a reklámot.

Az átlagnál nagyobb mértékben emlékeztek a termékelhelyezésre az intenzív tévénézők és a 18-29 éves korosztály – áll az Ipsos közleményében. A megkérdezettek szerint az észlelt termékmegjelenés a műsor élvezetére, a műsor menetére nem volt negatív hatással, a tévénézők túlnyomó többségét nem zavarta.

Az észlelők kétharmada arra is vissza tudott emékezni, milyen műsorban látta a termékelhelyezést, sőt egy nagy részük még a márkát is fel tudta idézni. Kiderült az is, hogy a legtöbb néző – ha választania kellene a hagyományos reklám és a termékelhelyezés között – a termékmegjelenést nézné szívesebben. A nézők 77%-a egyáltalán nem bánja, ha márkákat ismer fel a műsorban.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.