Élet-Stílus

Vigyázat! Járókelőket fotóz az Armani

Modellek helyett járókelőkkel reklámozza szemüvegeit az Armani divatcég.

Az Armani új kampányának lényege, hogy nem modelleken, hanem az utca emberén mutatja be legújabb szemüveg-kollekcióját a divatcég.

A kampány üzenete, hogy szemüvegesnek lenni menő dolog, így a „Frames of Your Life” elnevezésű kezdeményezés keretében a divatház fotósai végigjárják Milánó, Párizs, London és Berlin utcáit eredeti arcok után kutatva.
Ha megtalálják a megfelelő embert, ráadnak egy szemüveget, lefotózzák, és már mehet is tovább a szerencsés járókelő.
A végeredmény egy digitális képeskönyv, amely megmutatja, milyenek az Armani szemüvegek hétköznapi környezetben.

A fotókat eddig Európában készítették, ezután jön majd az Egyesült Államok és Ázsia fővárosai is sorra kerülnek.
A turné végén a legjobb képeket kiválogatják, majd egy speciális eseményen bemutatják őket.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik