Élet-Stílus

Milyen férfi vesz péniszápolót?

Leáldozott a Sylvester Stallone és Vin Diesel által megtestesített férfiideálnak. De akkor milyen a 21. század férfija?

A május 24-én tartott Férfikonferencia résztvevői többek között  a hímtársadalom trendjeit vették górcső alá – írja a hvg.hu. A statisztikák szerint a magyar férfiak többsége remekül boldogul olyan – nőiesnek tartott – feladatokkal, mint a főzés (69%-uk tud főzni), igényesek a külsejükre (84%-uk vásárol kozmetikai termékeket), ugyanakkor kevés idejük marad az egészségükre (5-ből 3 nem sportol).

A férfiak életében a munkahelyi stressz és az anyagi stabilitás megteremtése mellett nagy nyomást jelent az ellenkező nemmel szembeni megfelelni akarás is. A szakértők szerint ez a teljesítménykényszer felelős lehet azért, hogy a férfiak korábban halnak. A konferencián rámutattak, az elmúlt néhány évben gyökeresen átalakult a férfiasságról kialakult ideálkép is: a Sylvester Stallone által megtestesített ultrahímek helyett ma már a lágyabb, érzékenyebb típust keresik a nők.

Épp ezért az új évezredben a jól kereső férfiak között négyféle meghatározó trend látszik kibontakozni: az überszexuális férfiak, akiknek fontos a megjelenésük, így szélsőséges esetben még tokakarcsúsító, sőt hímvesszőápoló krémekre is költenének. A retroszexuális férfiak ezzel szemben visszatérnek a hagyományos férfiképhez úgy, hogy közben alkalmazkodnak a modern világ kihívásaihoz. A kreativ avantgárdokat hatalmas szellemi teljesítmény jellemzi, míg a LOHAS (az angol lifestyle of health and sustainability, magyarul egészséges és fenntartható életmód) csoportba tartozó férfiak környezettudatosak és családszeretők.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik