Élet-Stílus

Reklámot a vásárlók bőrére!

Akin ott a márka logója, az 20 % kedvezményt kap egy életen át.

Az Ecko Unltd és a Cut & Sew divatmárka felajánlott egy életre szóló kedvezményt azoknak, akik a bőrükre tetováltatják a márka logóját. A szokatlan brandépítés lényege, hogy a ki nem használt hirdetési felületet, a vásárlók bőrét felhasználva népszerűsítsék a céget, illetve elkötelezett fogyasztókat generáljanak hosszú időn át.

A kezdeményezés sikeresnek bizonyul, már vannak, akik magukra varratták a jellegzetes Eco ollót vagy az Ecko Unltd rinocérosz motívumot.
Az elsők között van egy houstoni fiatalember, Simon Sanchez, aki a múlt hétvégén magára tetováltatta ezt a bizonyos ollót. A 25 éves férfi 2009 és 2010 között a Cut & Sew egyik pénztárosa volt, így esetében már megalapozott a kötődés.

AJÁNLOTT LINKEK:

Egy tetoválásért életfogytig tartó kedvezményt ad a ruhamárka (www.deluxe.hu)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik