Élet-Stílus

Eltűnik a világ leghíresebb reklámja

Sári Veronika
Sári Veronika

újságíró. 2011. 02. 14. 17:08

A Sanyo felirat 33 év után búcsúzik a londoni Piccadilly Circustől.
Korábban a témában:

Eladó a világ talán egyik legismertebb reklámfelülete: a Sanyo ugyanis úgy döntött, több mint három évtized után nem hosszabbítja meg szerződését a Piccadilly Circusnél lévő logójának. A busz nagyságú felület tehát megüresedik, de azt, hogy milyen cég kerül majd a Sanyo helyére, egyelőre nem tudni. Csak annyi biztos, akárki béreli ki a helyet, feliratát évente legalább 56 millió ember látja majd.

Mint kiderült, a három tábla közül – a TDK-felirat tavalyi átalakítása óta – most már egyedül csak a Sanyo-reklámot világítják neonok. Ezt a tulajdonosok hamarosan felújítják és egy korszerű LED-kijelzőre cserélik majd. A Piccadillyn lévő reklámokat egyébként csak igen ritkán cserélgetik: a Coca-Cola felirat például 1955 óta van a helyén.

AJÁNLOTT LINK:

Piccadilly Circus Sanyo Site Up for sale (londonist.com)

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Mérk, 2017. április 4.
Koncányi Zsoltné, a Nő az esély című program tanulója viszi a tisztálkodáshoz szükséges eszközöket a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Harmónia Egyesített Szociális Intézményben Mérken 2017. április 4-én. Nő az esély címmel 7,5 milliárd forint keretösszegű pályázati program indult áprilisban mintegy kétezer, nagyrészt roma nő és pár férfi képzésének és foglalkoztatásának segítésére.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.