Élet-Stílus

Louis Vuitton félrevezette a vásárlóit?

Sári Veronika
Sári Veronika

újságíró. 2010. 05. 26. 12:17

Vuitton két reklámfilmjét is vizsgálta a brit fogyasztóvédelem.
Korábban a témában:

A fogyasztóvédelem döntésének értelmében Louis Vuitton nem reklámozhatja táskáit tovább azzal a két reklámfilmmel, melyben a cég azt sugallja, a táskák minden esetben kézzel készülnek. „Félrevezetőnek tartjuk a reklámot, hiszen nyilvánvaló, hogy a termék nem kézzel, hanem géppel készül.”

Az új kampány egyik filmjében egy varrónő cérnával és méhviasszal, láthatóan kézzel varrja a táskát. A képhez tartozó szöveg is meglehetősen kétértelmű: „Egy tű, egy fonal, méhviasz és végtelen türelem óv meg minden varrást a nedvességtől és az időtől.” A fogyasztóvédelem szerint ezek a filmek azt az érzetet keltik a nézőben, hogy most valóban azt a procedúrát látják, ahogy a Louis Vuitton táskák készülnek.

A francia márka ezzel együtt is a legkiválóbb minőséget szimbolizálja, még akkor is, ha elismerték, hogy gépeket is használnak a termékek előállításához. A cég hangsúlyozta, hogy a reklámban valójában a munkatársak szakértelmét szerették volna hangsúlyozni, nem pedig a készítési folyamatot bemutatni.

Ajánlott linkek:

Louis Vuitton honlap

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Oregon landscape - Crown Point overlooking the Columbia River and the Gorge
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.