Élet-Stílus

Marad a válságkezelés a Sziget Kft.-nél

Nem lazít a tavaly bevezetett válságkezelő intézkedéseken a Sziget Fesztivál szervezője, marad többek között a szigorú költségvetés és a megerősített külföldi reklámkampány - írta a Világgazdaság keddi száma.

A cég az idén főleg az új, a júniusban megrendezendő Stargarden fesztiváltól vár számottevő forgalombővülést. “A 390 ezres látogatószámával és 150 millió forintos nyereségével a válság dacára üzleti szempontból a tavalyi volt az eddig legsikeresebb Sziget Fesztivál, ez talán részben azoknak a válságkezelő intézkedéseknek is köszönhető, amelyeket megléptünk” – mondta a lapnak Gerendai Károly, a Sziget Kft. ügyvezetője.

A költségcsökkentés keretében tavaly színpadokat vontak össze, állami segítséget kértek, miközben megerősített külföldi reklámkampánnyal és speciális diákkedvezményekkel próbálták fenntartani a látogatottságukat – emlékeztetettek a lapban.
Gerendai Károly a tavalyi siker ellenére az eddigi jelekből nehéz évre számít az idén.

“Gyakorlatilag kőbe véstük a Sziget költségvetését, amely nem haladhatja meg a tavalyi 2,65 milliárd forintot, csak egyetlen esetben, ha olyan nemzetközi sztárt sikerülne idehívni, aki jelentős többletlátogatót vonzana a rendezvényre” – mondta a Világgazdaságnak Gerendai Károly.

Az idén még nagyobb hangsúlyt helyeznek a külföldi promócióra: közvetlen reklámra mintegy 400 ezer eurót költenek, a különböző együttműködésekkel a nemzetközi kampány értéke meghaladhatja az egymilliót.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik