Élet-Stílus

Pénzügyi gondok a Magyar Bormarketingnél

Elfogyott a pénz a Magyar Bormarketing Nonprofit (MBM) Kft-nél – értesült az FN.hu Borravaló blogja. A munka esetleges megszűnése mindenképpen negatív hatással lenne a magyar borászat számára.

Az FN.hu Borravaló blogjának információi szerint akadozik a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. üzemelése, a háttérben anyagi problémák rejlenek. A marketing pályázatok kiírása csúszik, egyelőre nincs válasz arra, hogy mi lesz a 2009-ben befizetett pénzekkel, és hogy azokat hogyan és mikor költik el.

A pénzügyi problémák hátterében következők állnak: a társaságnak meg kell pályáznia a teljes befolyó 8 forintokból azt az 5 százalékos összeget, amely szakmai előkészítésre és koordinációra fordítható. Ennek az odaítélése közbeszerzésen keresztül történik, miközben tavaly még pályáztatás nélkül le lehet hívni ezt az összeget.

Az 5 százalékos keretre vonatkozó közbeszerzési pályázaton csak januárban születik döntés – értesült a Borravaló. Többen úgy vélik, hogy addig a társaság nem üzemel, mások szerint a munka nem áll meg. Az idén beérkezett pénzek elköltése azonban csak ezt követően kezdődhet el.

További részleteket az FN.hu Borravaló blogjában olvashat!>>>

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik