A magyar motoros és menedzsmentje kényszerhelyzetbe került, melynek hatására elsősorban Talmácsi Gábor érdekeit szem előtt tartva kénytelen volt kezdeményezni Jorge Martinez cégével kötött 2 éves szerződés felbontását – áll a Faster Management közleményében.
Az évek folyamán hatékony együttműködés alakult ki az Aspar Team, valamint Talmácsi Gábor és menedzsmentje között, azonban a szerződés felbontása mára elkerülhetetlenné vált. A magyar motoros nem kapta meg a beígért második motort, a nevében adtak ki hírlevelet, és a média-képviseleti jogokat is egyoldalúan megváltoztatták.
talmácsi gábor
Az életem a versenyzés. Azonban elérkeztünk arra a pontra, amikor kénytelenek voltunk átértékelni, mérlegelni a helyzetet. Katar óta folyamatos rajtam a nyomás emiatt, és nagyon nehéz 250 km/órával száguldani a pályán úgy, hogy az ember tudatalattijában ilyen dolgok vonják el a figyelmet, a kellő koncentrációt. Nem tudom, mit hoz a jövő, de ennél az állapotnál csak jobb lehet.
A menedzsment tájékoztatása szerint a március 31-i sajtótájékoztatón, melyet a Balatonring Team szervezett, még úgy tűnt, megoldódik a második motorral kapcsolatos probléma, hiszen a csapat új támogatóival közösen – Grupo Milton, Logistic Land, – Martinez úr ígértet tett arra, hogy a szponzorpénzből fedezni tudja a hiányzó forrásokat és a jerezi versenyen már Talma rendelkezésére fog állni a második motor. De nem történt változás a Jerezi-GP-re sem. Minden úgy volt, mint Katarban és Motegiben: egy motor, minimális alkatrészekkel. Az ígéretek csak ígéretek maradtak.
“Majd a menedzsment tudta és beleegyezése nélkül Talmácsi Gábor média-képviseletéhez fűződő jogok egyoldalúan megváltoztatásra kerültek, és minderről megtörtént a média (félre)tájékoztatása is. Ezt követően, valamint azt a tényt figyelembe véve, hogy hiábavalók voltak a korábbi kompromisszumot elősegítő javaslataink, hétfőn éltünk a szerződés által biztosított egyoldalú szerződésfelmondási jogunkkal” – olvasható a közleményben.
Ezt követően a Balatonring Team kedden este kiküldött egy hírlevelet Talmácsi Gábor nyilatkozatával, melyről a magyar versenyző nem is tudott, a nyilatkozat nem tőle származik, illetve Talmácsi Gábor indulását tényként kezeli, holott a magyar motoros nem indul a Le Mans-i versenyen, és ezzel a csapata is tisztában van.
stefano favaro
A 2007-es szezon óta vagyunk kapcsolatban Jorge Martinez alakulatával, és továbbra is úgy tartom, hogy a legjobb döntések egyike volt, amikor aláírtuk az Aspar Teammel a szerződést. A problémák akkor kezdődtek, amikor a szezon legelején kiderült, hogy még sincs második motor. Majd úgy tűnt, megoldódik a probléma, hiszen a csapat új támogatóival közösen Martinez úr ígértet tett arra, hogy a jerezi versenyen már Talma rendelkezésére fog állni a második motor. De nem történt semmi, majd az engedélyünk nélkül egyszer csak harmadik félhez kerültek olyan jogok, melyek évek óta a Faster Management kizárólagos jogai, holott az Aspar Teammel kötött szerződésünk értelmében az érintett feleknek újra kellett volna tárgyalni egy újonnan megkötendő szerződés feltételeit. Gáborral közösen úgy döntöttünk, hogy felmondjuk a szerződésünket, és próbálunk másik megoldást találni a folytatásra.
A 125 kcm-esek között 2007-ben világbajnok Talmácsi első idényében a 250 kcm-esek között, három futam után, 28 ponttal a hatodik helyen áll a pontversenyben.