Élet-Stílus

Csodát ígér 2009-re a Magyar Turizmus Zrt.

A kulturális turizmus kampányéve lesz az idei, míg az év szlogenje pedig az "itthon láss csodát". A Magyar Turizmus Zrt. 2009-ben is 5 milliárd forintot költhet reklámra.

A Magyar Turizmus Zrt. a szakállamtitkársággal és a szakmával egyetértésben minden évben tematizálja a marketingtevékenységét. Így 2006-ban a bor és gasztronómia, 2007-ben a zöld, szelíd turizmus, 2008-ben pedig vizek évét rendezték meg.

A kampányév célja az imázsépítés mellett a belföldi vendégéjszakák számának növelése, a magyarországi kulturális kínálat bemutatása. A kampányév fő témáit a fesztiválok, a városlátogató turizmus, a bor és a gasztronómia, az élőhagyományok ápolása, a kortárs művészeti alkotások bemutatása jelentik.

Idén sem változik a marketingre fordítható költségvetés: a Magyar Turizmus Zrt. mintegy 5 milliárd forintot fordíthat a belföldi-külföldi turizmus propagálására, ezen belül 300 millió forintot költhet a kulturális turizmus reklámozására .

Ajánlott videó

Olvasói sztorik