Élet-Stílus

MLSZ: megegyezés a névvitában

Hétfőn megállapodással zárultak le a vitás kérdések a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) és az élvonalbeli Diósgyőr között.

A felek közötti vita azért robbant ki, mert a diósgyőriek négy plusz négy éves névhasználati szponzorációs szerződést kötöttek Borsodi Sörgyárak Zrt-vel, és fel kívánták venni támogatójuk nevét, ezt azonban a bajnokság előtt nem jelezték. Ez a megállapodás sértette a bajnokság névadó szponzorának, a soproni Heineken Hungária Nyrt.-nek az érdekeit, amellyel az MHLL és az MLSZ akkor kötött szerződést, amikor már elkezdődtek a bajnoki küzdelmek. Az élvonalbeli bajnokság az 5. fordulótól zajlik Soproni Liga néven.

Hétfőn az MLSZ tájékoztatása szerint a Magyar Hivatásos Labdarúgó Liga (MHLL) és a tulajdonosi tanács közreműködésével a diósgyőriek vállalták, hogy tekintettel az NB I névadójának az érdekeire mindenben alávetik magukat a bajnoksággal kapcsolatos valamennyi szigorú marketing-előírásnak, s azokat a jövőben maximálisan betartják.

A diósgyőriek ugyanakkor azt kérték, hogy a bajnokságban mostantól használhassák a DVTK-Borsodi nevet, melyre a hivatalos kérelmet a következő, tavaszi licenceljárás során nyújtják be. A szövetség megadta az engedélyt.

Az érvényben lévő licencelőírások értelmében minden csapatnak olyan néven kell szerepelnie a bajnokságban, amelyet a rajt előtti engedélyeztetési eljárás során az MLSZ illetékes testülete jóváhagyott.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik