Az ötajtós, ötszemélyes járgány három motorral készül majd, a két benzinmotor a Suzukitól érkezik, a dízel a Fiat-GM közös fejlesztése. A legkisebb a háromhengeres 1000-es 65 lóerős, az erősebb benzines 1,2 literes 65 lóerős, ez utóbbi nemcsak ötfokozatú manuális váltóval, de automatával is választható. Ahogy az előző Agilában, itt is 1,3-as a gázolajos modell.
Majdnem (egy)formák – jobbra a Suzuki
Ősszel indul a modell sorozatgyártása, nem máshol, mint Esztergomban, ahol nemcsak Opel-, de Vauxhall- (jobbkormányos) modelleket is összeszerelnek majd. A frankfurti bemutató után 2008 tavaszán kerülnek a kereskedőkhöz az első autók. A gyár becslése szerint évente 120 ezer fogy majd az Agilából, ami így jelentősen megemelheti a magyar gyár termelését, újabb munkahelyeket teremtve.