Élet-Stílus

Az európai piac húzza a Suzukit

A Suzuki Motor Corporation világviszonylatban 15 százalékkal, azaz 19,4 milliárd euróval növelte értékesítését a 2006-os pénzügyi évben.

Az SMC által külföldi piacokra gyártott gépjárművek és motorkerékpárok iránti növekvő igényeknek köszönhetően, a társaság nyolc egymást követő év rekordbevételét könyvelhette el.

Míg Japánon kívül az értékesítés nagymértékben, 20,9 százalékkal nőtt, a japán piacon ez az eredmény 4,2 százalék volt. A nagy múltú vállalat 34,3 százalkékos növekedése alapján a legerősebb volt Európában.

A vállalat 460 millió euró értékű éves nettó profitot jelentett, amely 13,7 százalékos növekedés az előző évhez képest. A Suzuki Motor Corporation 3065 millió motorkerékpárt és 4 kerekű motort, azaz quadot, valamint 2,22 millió gépjárművet értékesített. A cég a pénzügyi éve végén 45 510 dolgozót foglalkoztatott világszerte.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik