Élet-Stílus

Az internetre panaszkodtunk a legtöbbet 2005-ben

admin
admin

2006. 12. 14. 17:16

A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) által összesített fogyasztói véleményekből kiderül, valamennyi hírközlési szolgáltatás közül az internetszolgáltatással volt tavaly a legtöbb problémánk.

Az összesítés szerint az internet-előfizetők 42 százaléka fordult valamilyen panasszal a szolgáltatójához, míg a vezetékestelefon-szolgáltatással az előfizetők 28 százalékának, a kábeltelevíziós-szolgáltatással pedig közel 15 százalékuknak volt problémája. A legelterjedtebb, majdnem mindenki által használt mobiltelefon-szolgáltatással kapcsolatban ugyanakkor az ügyfelek kevesebb, mint 3 százaléka volt elégedetlen.

A panaszok legnagyobb része a szolgáltatásminőséggel volt kapcsolatos, a minőségi kifogások pedig leginkább az internetszolgáltatást érintették. Ezer előfizetőből 362-nek volt panasza és ebből a szolgáltatók több mint kétszázötvenet el is ismertek.

A vezetékestelefon-szolgáltatásnál 1000 előfizetőre 226 minőségi panasz érkezett és a szolgáltatók szerint ezek közül 88 volt jogos, míg a kábeltelevíziós szolgáltatásnál 1000 főre 95 panasz jutott és ebből 70 volt jogos. A mobiltelefon-szolgáltatásnál 1000 ügyfélre alig több mint egy panasz jutott.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kecskemét, 2017. március 3.
Stadler József akasztói vállalkozó az ellene költségvetési csalás bûntette és magánokirat-hamisítás vétsége miatt indított büntetõper tárgyalásán a Kecskeméti Törvényszéken 2017. március 3-án. A bíróság a vádlottat öt év börtönbüntetésre ítélte.
MTI Fotó: Ujvári Sándor
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.