Élet-Stílus

Kétszer annyi plazmatévét vettek

Az idei második negyedévben 95 százalékkal több plazmatévét vásároltak világszerte, mint az első három hónapban – közölte a DisplaySearch amerikai kutatóintézet. Összesen 2,2 millió tévé talált gazdára, közülük a legtöbb Panasonic márkájú volt.

A plazmaképernyős televíziók a világon eladott összes televízió 5 százalékát tették ki a második negyedévben; ez az adat az első három hónapban 4 százalék volt. A felfutás legfőbb oka az árak csökkenése.

A Panasonic márkát piacra dobó Matsushita bebiztosította vezető helyét a plazmatévék piacán: korábbi 21,5 százalékos részesedése 28,3 százalékosra emelkedett. A második helyen a dél-koreai LG Electronics Inc. áll 17,1 százalékkal, a szintén koreai Samsung Electronics Co.Ltd.-nek 13,6 százalékos, a holland Philips Electronicsnak pedig 10,3 százalékos részesedése van.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik