Az egyesület összesítése szerint a legtöbb új személygépkocsit és terepjárót a Suzuki értékesítette, összesen 18 717 járművet adott el, 8,8 százalékkal kevesebbet a 2005. évi bázishoz képest. Piaci részesedése így 19,2 százalék, míg 2005 első hat hónapjában még 21,7 százalék volt.
A második legnagyobb személygépjármű- és terepjáró-forgalmazó az Opel volt, 10 657 autó értékesítésével, ami 3,7 százalékos emelkedés a bázishoz viszonyítva. Az Opel piaci részesedése nem változott, az idei I. félévben 10,9 százalék volt.
A harmadik helyen a Ford végzett 9 270 eladott személygépkocsival és terepjáróval, ami 27,9 százalékos növekedés 2005 első hat hónapjához viszonyítva, a piaci részesedése 9,5 százalékra nőtt a 2005 első félévi 7,7 százalékról. Az eladásban negyedik 8493-as darabszámmal a Skoda, majd a Volkswagen és a Toyota következik, a többi márka eladása 5000 alatti.
A 3,5 tonna alatti haszonjárművekből 10 786 darab kelt el, ami 17,7 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához viszonyítva. Legtöbbet, 2 279 darabot a Ford adott el, 27,7 százalékkal többet, mint a bázis időszakban, és ezzel piaci részesedésük 21,1 százalékra nőtt, a 2005. első félévi 19,5 százalékról. A 3,5 tonna feletti járművekből 3 036 darabot értékesítettek, ami a múlt év első félévéhez képest 2,1 százalékos emelkedés. Az első félévben Magyarországon 154 autóbusz talált vevőre, 55,6 százalékkal több, mint 2005. első félévében. Legtöbbet, 89-et Volvoból adtak el, míg Manból 47-et.