Élet-Stílus

Viszik a Teamgeistot

admin
admin

2006. 06. 29. 09:38

Már 15 millió darab elkelt a németországi labdarúgó-világbajnokság hivatalos labdáiból, amelyeket az adidas sportszergyártó cég decemberben dobott piacra.

“Ez az értékesítési adat figyelemre méltó, felülmúlja a korábbi eredményeket” – mondta Herbert Hainer, a vállalat vezérigazgatója.

A labda – amelynek fehér felületét elliptikus alakú fekete alakzatok díszítik – a Teamgeist (Csapatszellem) fantázianevet kapta. A korábbi technológiától eltérően ezúttal nem összevarrták a játékszer részeit, hanem belülről ragasztották egymáshoz az alkotóelemeket.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.