A Cocoavia névre elkeresztelt termékeknek a cég kulcsszerepet szán a csokoládéfogyasztásról kialakított „bűnös élvezet”-kép megváltoztatásában. Az új termékek olyan kakaóporból készülnek, amelyek különösen gazdagok flavinoidokban és növényi eredetű szterinekben.
A flavinoidok olyan természetes eredetű vegyületek, amelyek antioxidáns-hatásúak, és azt feltételezik róluk, hogy csökkentik a szívbetegség kockázatát. A szterinek – amelyek például nagy mennyiségben találhatóak a repcében – csökkenthetik a vér koleszterinszintjét. Amennyiben a két hatás igazolható, az valóban javíthatja a szívbetegek állapotát. A cég az ‘egészséges csokoládé’-imázs kialakítása érdekében az új termékeket nem a csokoládék között, hanem az egészséges termékek között szerepelteti a boltokban.
Szakértők szerint azonban az akció nem több közönséges reklámfogásnál, véleményük szerint a gyártó cég célja az akcióval mindössze annyi, hogy ezáltal még több terméket adjon el.