A tervek szerint a Rupert Murdoch ausztrál sajtómágnás érdekeltségéhez tartozó lap eleinte olyan hírszolgáltatókat akar igénybe venni, mint a Reuters hírügynökség vagy az ugyancsak a Murdoch birodalmát képező BSkyB televíziós állomás. A The Times internetes honlapján a tervek szerint a későbbiekben olyan képsorokat is megjelentet, amelyeket az olvasók javasolnak, illetve küldenek, és az aktualitás szempontjából is érdekesnek ígérkeznek.
A News Corporation főnöke, Rupert Murdoch szerint az újságoknak meg kell nyerniük az iPod-nemzedéket, vagy lemaradnak a digitális világban.
Murdoch az elmúlt év folyamán számos internetes érdekeltségre szert tett, többek között a legnagyobb közösségi szolgáltatásra is. A médiacsászár tavaly felvásárolta 580 millió dollárért az egyik legnagyobb közösségi oldalt – a My Space-t – birtokló Intermix Mediát, illetve ezt követően 60 millióért a sporthírekkel foglakozó Scout Mediát.
A korábban az internettől is idegenkedő Murdoch láthatóan a csökkenő példányszámú lapok jövőjét az online média jelenlétének erősítésében látja. Ezt mutatja a Times TV elindítása is.