Élet-Stílus

Online boltot nyitott a Yahoo

A jelek szerint a Yahoo újabb területre szeretné kiterjeszteni az internetes keresők befolyását: új oldalukon a hirdető cégek termékeit kínálják, technikai tanácsokkal segítve az érdeklődők eligazodását.

A Yahoo! Tech ennek megfelelően nemcsak az eladásra kínált termékeket rendezi listába, hanem külön szekciót szentel a tájékoztatásra, a tanácsadásra, amelynek főszerepet szánnak a potenciális vásárlók döntéseinek befolyásolásában. A látogatók osztályozhatják, véleményezhetik a kínálatban helyett kapott eszközöket, alkatrészeket, és tanácsokat kérhetnek arról, hogy mely irányba érdemes elindulniuk, ha frissíteni szeretnék eszköztárukat.

„A Yahoo! Tech elsősorban azoknak készült, akiknek nincs idejük vagy nem is szeretnék nyomon követni az újdonságokat” – magyarázta Patrick Houston, az oldalért felelős igazgató. Hozzátette, hogy főként a választásban igyekeznek segítséget nyújtani, azokat a termékeket emelve ki a sorból, amelyeknek a legegyszerűbb a használata. Természetesen ebben a nagyobb hirdetőkre, az ágazat jelentős szereplőire támaszkodnak, akiknek az oldal újabb lehetőséget kínál a vásárlók előtti megjelenésre. Amint az a lapon megjelenő hirdetésekből is kiderül, máris több nagyvállalat, így a HP, a Verizon és a Panasonic is partnerként csatlakozott a kezdeményezéshez.

A kezdők eligazítására a felhasználóktól érkező, illetve a könyvkiadóktól, informatikai magazinoktól licencelt értékelések, vélemények szolgálnak. A „Hook Me Up” szekcióban rövid videókon keresztül tájékozódhatunk az aktualitásokról, és kérhetünk tanácsokat a vásárlással kapcsolatban. A Yahoo természetesen erősen támaszkodik a már meglévő szolgáltatásokra, így ígéretük szerint nem lesz probléma az információkeresés, illetve -megosztás sebessége.

A cég egyelőre az amerikai piacra koncentrál, és jelenleg nem tervezik a szolgáltatás kiterjesztését egyéb országokra. A sikeres fogadtatás azonban módosíthatja az elképzelést, és ledőlhetnek az akadályok a terjeszkedés elől.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik