Élet-Stílus

Szombaton láz, vasárnap választás a tévében

A múlt hét keddtől e hét hétfőig tartó időszak legnézettebb televíziós műsora egy új RTL Klub produkció, a Szombat esti láz lett – derül ki az AGB Hungary felméréséből.

A magyar sztárok tánctudására közel kétmillió ember volt kíváncsi, letaszította a trónról a hetek óta aranyérmes Áll az alku! című TV2 produkciót. A táskák nyitogatására ezúttal második lett a nézettségi listán. Az elsők között van a többi RTL Klub üdvöske, a Barátok közt (3.), a Győzike show (4.), és a Legyen Ön is milliomos (5.). Talán a jó időnek köszönhető, hogy egyre kevesebb nézőszámmal is fel lehet kerülni a lista élére. A zord téli estéken akár 2,5 millió nézőt is a tévék elé ültetettek az előbb felsorolt műsorok.

A vasárnapi választáson a politikában a koalíció győzött, a választások bemutatásában viszont a Magyar Televízió. A normál „szürke” heteken közszolgálati televíziós műsor nem szokott bekerülni az első 30 legnézettebb produkció közé. A Választás 2006 című műsor most a maga 1,16 milliós nézettségével ezúttal 20. lett a listán. A választási eredményekről a nézők ezen kívül a TV2-ből tájékozódtak nagy számban: két hellyel és 30 ezer nézővel lemaradva a TV2 választási műsora a 22. lett.

Még két Magyar Televíziós műsor hódította meg a nézők kegyeit annyira, hogy az előkelő listára kerüljön. A Szenes-turné és a (kampánycsend) szombat esti Híradó.

A Top30-at a népszerű sorozatok egy-egy epizódja, a beszélgetős és egyéb showműsorok, és két sportközvetítés (a szombati TV2 Ring és a vasárnapi Forma 1-es közvetítés az RTL-en) uralja. Érdekesség, hogy film ezúttal nincs a legnézettebb 30 között.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik