A 2004-et a Dacia 72,3 millió eurós veszteséggel zárta, ebből 59 millió volt az üzemi veszteség.
A francia Renault autógyár főmárkáinak általános gyengélkedése közben tavaly szinte a Dacia “húzta” a céget. A Renault tavaly 1,7 százalékkal 2,53 millió autóra növelte ugyan értékesítését, de a fő Renault-márkákból 2,6 százalékkal visszaesett az értékesítés, 2,25 millióra. Nyugat-és Közép-Európában 4,6 százalékkal csökkent az értékesítés és a Renault piaci részesedése 10,8 százalékról 10,3 százalékra fogyatkozott.
A Dacia ugyanakkor – olcsó modellje, a Logan ugrásszerű eladásnövekedése nyomán – a tavalyelőttihez képest 70 százalékkal, 163 723 kocsira növelte értékesítését tavaly. 2005 volt az első teljes év, amikor a Dacia a sikeres Logan modellt gyártotta.
A Dacia autógyár 1,9 milliárd eurós forgalmat tervez 2007-re, majd 2,3 milliárd eurósat 2008-ra. A vállalat az idén bővíti a gyártókapacitásokat, erre utal az is, hogy a következő két-három évben a jelenlegi 11 500-ról 13 000-re tervezik növelni a gyárban dolgozók számát.
A Renault összesen 630 millió eurót fektetett be a gyárba 2005 végéig, az idén 150 millió eurót tervez beruházni. Ezen kívül 215 millió eurót szánnak Pitestiben egy sebességváltógyárra, és ott 600 új munkahely létesül.