Az üzletmenet a tavalyi második félévben felgyorsult a piac drágább szegletébe tartozó új modellek megjelenésével, és segített a pénzügyi-finanszírozási részleg hozzájárulása is. Az 1967-ben alakult, a kilencvenes években a Kia márkával is bővült cég 2010-re legalább a hatodik autógyártó óhajt lenni a világon. A profitnövekedés gyorsulását a cég szerint csak az erősödő von fékezheti, mivel a Hyundai a termékei kétharmadát gyártja exportra. Az árfolyamhatást továbbra is külföldi beruházásokkal akarják ellensúlyozni.
Ezzel az egész évi adózott eredmény 2,31 billió von lett. Részletes beszámolót később közölnek a tavalyi évről. Az elemzők 2,59 billió vonos egész évi adózott eredményt valószínűsítenek erre az évre, 12 százalékkal nagyobbat a tavalyinál, azaz a 2005-ösnél.
Az utolsó negyedévben a forgalom 7,6 százalékkal 8,11 billió vonra emelkedett az egy évvel korábbi 7,54 billió vonhoz képest, és meghaladta a harmadik negyedévi 6,15 billió vont is. Egész évben 35 billió vonos bevételt termelt a cég. Idén 42 billió von a vállalati cél.