Élet-Stílus

Először szerepel a Cadillac az autószalonon

A nemzetközi rangsorban is előkelő helyen áll Magyarország legjelentősebb autóipari kiállítása, a Budapesti Autószalon, amely október 22-30. között várja a látogatókat.

A rendezvény 31 021 négyzetméteren zajlik, és az idén először 9 napig tart majd nyitva. A kiállítási terület több mint felén, 17 223 négyzetméteren különböző személygépkocsikat mutatnak be, és jelen lesznek a háttéripar képviselői is. Az Automobil 2005 a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban 8 ország 215 kiállítójának részvételével zajlik. A kiállításon szinte minden – a hazai piacon forgalmazott – márka képviselője jelen lesz. Köztük először áll a Szalon közönsége elé a Cadillac, Corvette, Chevrolet, Dacia, Ssangyong.

A nagy visszatérők a Porsche csoport, és a Suzuki. Az utóbbi kereskedői leginkább a Grand Vitara sikereinek learatására készülnek, de az új Swift teljes választéka – beleértve az októbertől megrendelhető dízelt is – kint lesz a standokon.

A Citroën új, felsőkategóriás modellje, a C6 a Budapesti Autószalonon mutatkozik be a magyar nagyközönségnek. A Renault többek között az új Clio harmadik generációs darabjaival, illetve a Wind koncepció autóval vázolja fel a már elérhető és a kissé távolabbi jövőt vásárlóinak. A Mazda is számos figyelemre méltó modellel, például a Mazda6 változatokkal lép színre. A Nissan a 2006-os tavaszi piacra hajtva egyengeti itt az elegáns vonalvezetésű, négyféle erőművel kínált NOTE útját. Az Opel és Chevrolet minden olyan újdonságot elhoz a Szalonra, amelyet először a frankfurti közönség láthatott. A haszongépjármű kategóriában kiállít a Zastava és a TATA is.

A Szalon kínálatában a személyautók kishaszonjárművek, és a háttéripar mellett – most először – motorok is szerepelnek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik