Belföld

45 milliót szórt ki Facebook-hirdetésekre a Megafon Novák bukása óta

Február 10. és 16. között több mint 45 millió forintot költött Facebook-hirdetésekre a Megafon, ami bőven meghaladta a korábbi  időszak költését – mutatott rá a Telex a közösségi platform Hirdetéstár-jelentése alapján.

Novák Katalin köztársasági elnök és Varga Judit korábbi igazságügyi miniszter épp február 10-én nagyjából egyszerre jelentette be távozását, miután a hónap elején kiderült,a bicskei gyemekotthon pedofil igazgatójának kényszerítés és vesztegetés miatt jogerősen elítélt bűnsegédje államfői kegyelemben részesült az igazságügyi miniszter ellenjegyzésével.

Novák Katalin és Varga Judit lemondásának napján a Megafon gátlástalan tempójú kampányba kezdett: csak szombat délután, vagyis a lemondás napjától másnap estig 98 posztot írtak a közösségi oldalra, majd ezután jöttek a Varga Judit volt férjére, Magyar Péterre lövő célzó politikai hirdetések.

A Hirdetéstár-jelentés szerint a nyolc megafonos közül a legtöbbet, valamivel több mint 12 millió forintot Bohár Dániel költött a hirdetésekre, és a legtöbb (18) szponzorált bejegyzés is hozzá kapcsolható. Őt követi 16 poszttal és majdnem 11 millió forinttal Szarvas Szilveszter, majd itt jön egy nagyobb ugrás a 15 posztot hatmillió forinttal hirdető Apáti Bencére – foglalta össze a lap a tudnivalókat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik