Belföld

A sokkot okozó bejelentés, és ami azóta történt

Serco
Serco
Húsz év múlva maguk elvesztik a hatalmukat – mondta régebben egy amerikai szakember a meghökkent és dühös magyar médiásoknak. A hallgatóság döbbenete nem volt alaptalan: az internet mint kereskedelmi felület, a napjainkban meghatározóvá váló streamingszolgáltatók térnyerése pontot tett az egykor nagy vitákat kiváltó kijelentés (bejelentés) okozta vita végére is.

A digitális szemlélet, gyakorlat jött, látott és győzött.

A mai tartalomszolgáltatók már ennek a szép új világnak szabályait, törvényszerűségeit kihasználva harcolnak a szemgolyóinkért, pontosabban és elegánsan: a figyelmünkért. Az így külön elnevezéssel figyelemgazdaságnak hívott területen egyre többen szállnak ringbe.

Mi változott évtizedes távlatban? Miért és hogyan fizetnek a nézők? Mi van a generációváltással a tartalomkészítőknél?

Ezekről és sok más izgalmas kérdésről beszélgettünk Csermely Ákossal, aki hosszú-hosszú évek óta rendezi meg a média, kommunikációs és digitális szakma legfontosabb rendezvényeit. Régi idők tanújaként maga is részese az analógból indult átalakulásnak, éppen ezért rendkívül érdekes, amit ennyi idő távlatából megtapasztalva elmesélt az IT Akták adásaiban.

Az adások szakértője: Csermely Ákos, Digital Hungary, ügyvezető

Műsorvezető: Kánai András, Meraki Marketing, B2B kreatív igazgató

Ajánlott videó

Olvasói sztorik