Belföld

E-melkedőben az e-sport csillaga

Serco
Serco
Ma már szinte senki sem vitatkozik azon, hogy a számítógépes játékokra épülő bajnokságokat igazi sportolók űzik-e. A sportteljesítmény világos, mérhető, ráadásul – mivel a játékok globális népszerűséget élveznek – mind a résztvevői, mind a nézőközönség is kontinenseken átnyúló jelenséggé vált, az e-sport egyes esetekben már a többi sportág népszerűségét ostromolja.

Nem véletlen hát, hogy az e-sportok üzleti jellege mindinkább kidomborodik, és láthatóvá válik a mögötte felépülő üzleti infrastruktúra. Annyira felfutóban van az e-sportok piaca, hogy sok helyen a hagyományos sportklubok hoztak és hoznak létre e-sporttal foglalkozó szakosztályt, miközben a szponzorációs tevékenység is megerősödik. Még itthon, Magyarországon sincs ez másképp, az MTK például még virtuális arénával is rendelkezik.

Ahogy az új generációk számára a képernyő nem csupán munkaeszköz, hanem a szórakozás szerves, állandóan velük lévő része, ahogy a játékok kitörtek a régebben csak kockák által létrehozott skatulyákból, az e-sportok népszerűsége is nőttön-nő.

Ennek okairól, a jó e-sportolókról, a lehetséges jövőről beszélgetnek a SERCO Informatika IT Akták című adásában meghívott szakértőink, a téma avatott ismerői és alakítói. Vendégek: Odri Kornél, a SERCO Informatika Zrt. Szolgáltatási igazgatója, Tischler Márk, e-sport szakértő, az Universum8 vezetője és Hodozsán Dániel, az E-Sport 1 régiós vezetője. Műsorvezető: Kánai András, a Meraki Marketing B2B kreatív igazgatója.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik