Belföld

Két és fél év után ismerte be a TV2, hogy nem tájékoztattak kiegyensúlyozottan

„Közel két és fél évbe került, de a TV2 végül kénytelen volt elismerni, hogy megsértették a kiegyensúlyozott tájékoztatásra vonatkozó előírásokat és beolvasták a vonatkozó bírósági döntés szövegét” – ezzel a szöveggel töltötte fel Youtube-re Ujhelyi István EP-képviselő a Tények múlt heti adásának egyik részletét.

 

A TV-2-t azért kötelezték helyreigazításra, mert egyoldalúan számoltak be 2018. szeptemberében a Sargentini-jelentésről. A Tények nem számolt be arról, hogy az ellenzéki képviselők miért szavaztak a jelentés mellett, nem mutatta be egyikük véleményét sem.

A Tények ezen túl arról sem számolt be, hogy egy tagállammal szemben először kezdeményezett az Európai Parlament hetes cikkely szerinti eljárást a jogállamiság súlyos sérülése miatt.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.