Belföld

Elérhetetlen netbankra panaszkodnak az OTP Bank ügyfelei

Marjai János / 24.hu
Marjai János / 24.hu

FRISSÍTÉS: 

A Bank azóta válaszolt a megkeresésünkre. „Technikai hiba miatt ma délelőtt, rövid ideig nem volt elérhető az OTP Bank internetbankja. A szolgáltatás helyreállt” – írják. 

Sem asztali gépről, sem a Smartbank mobilalkalmazásból nem elérhető az OTP netbankja – erről panaszkodnak az ügyfelek a bank Facebook-oldalán, illetve lapunkat is többen keresték a témában. A kommentek tanúsága szerint a probléma már legalább két órája fennáll, hol kommunikációs, hol technikai hibát ír a felület, hol a Wi-Fi hálózattal kapcsolatos hibaüzenet fogadja a belépni próbáló felhasználókat.

A bankot is megkerestük a hiba okával és a várható elhárításával kapcsolatban, amint választ kapunk, frissítjük cikkünket.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik