Belföld

New Land: Rogánék tavaly 70 milliárdot költöttek el kormányreklámra egyetlen cégnél

Ismét jelentősen nőtt a kormány reklámjait és propagandaanyagait legyártó New Land Media Kft. éves bevétele. Balásy Gyula cége járványhelyzet miatt meghosszabbított határidő előtti utolsó napon adta le a 2019-es pénzügyi mérlegét.

A cég 2018 óta, amikor Csetényi Csaba és Kuna Tibor is kegyvesztett lett, konkurencia nélkül kapja a megrendeléseket a kormánytól, hogy eljutassa a Rogán Antal által irányított propagandagépezet legjobban sulykolt üzeneteit az emberekhez.

Balásy-cég forgalma tavaly 70,3 milliárd forintra nőtt, ami 18 milliárddal több mint 2018-ban.

A cég eddig is elképesztő forgalomnövekedést és emellett nemzetközi viszonylatban is figyelemre méltó nyereséget produkált. A New Land Media 2013-ban még 8 milliót forgalmazott, amivel 800 ezer forintos eredményt tudott felmutatni, az utóbbi években azonban milliárdos tételek jutottak osztalékra is.

A most közzétett mérlegbeszámoló szerint Balásy Gyula a szeptember 25-én megtartott egyszemélyes taggyűlésen 4 milliárd forintos osztalékot szavazott meg magának a 2019-es 5,8 milliárdos nyereségből.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.