Belföld

Nem kicsi a különbség a Fidesz és Karácsony számai között

A Fővárosi Önkormányzat 356 ezer forintot költött főpolgármesteri hirdetésekre – írta Karácsony Gergely főpolgármester szerdán a közösségi oldalán, amivel arra reagált, hogy a fővárosi Fidesz-KDNP közleményében azt írta, nyilvános adatok szerint eddig az önkormányzat csaknem 30 millió forintot költött Karácsony Gergely Facebook-oldalának hirdetéseire.

A Fidesz az MTI-nek szerdán küldött közleményében visszataszítónak nevezte, hogy miközben a főpolgármester az átláthatóságról beszél, „az adófizetők pénzét propagandára költi”.

Karácsony Gergely erre válaszul azt írta, mivel az adatok nyilvánosak, valószínűleg a Fideszben is tisztában vannak vele, hogy állításuk hazugság, a Fővárosi Önkormányzat ugyanis 356 403 forintot költött főpolgármesteri hirdetésekre, és „tájékoztatás céljából, legfőképpen a koronavírus járvánnyal kapcsolatban” hirdettek.

A főpolgármester egyúttal megjegyezte: a kormány ennek több mint háromszázötvenszeresét, több mint 126 millió forintot költött a Facebookon, míg a Fidesz 96 millió és a Fidelitas 16 millió forintot költött a közösségi médiában.

Hozzátette: nagyon sajnálja, hogy jelenleg Magyarországon olyan a médiahelyzet, hogy a főpolgármesternek szinte csak a közösségi média maradt, ahol tájékoztatni tudja az állampolgárokat.

A Fidesznél nyilván úgy jött ki a matek, hogy 30 millióba beleszámolták a Párbeszéd és a Mindenki Budapestért Egyesület költéseit is, közleményükben ezzel szemben úgy fogalmaztak, hogy a „fővárosi önkormányzat fizeti Karácsony Gergely privát Facebook-oldalának hirdetéseit”.

A budapesti Fidesz ma közleményt adott ki arról, hogy mennyit költött a Fővárosi Önkormányzat hirdetésekre a…

Közzétette: Karácsony Gergely – 2020. szeptember 2., szerda

Kép: Ivándi Szabó Balázs / 24.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik