Új marketingigazgató a Central Médiacsoportnál

2020. február 3-tól Aniot-Helt Petra látja el a cégcsoport marketingigazgatói feladatait. Az új vezető a McCANN Ericksontól érkezik a Centralba.

Aniot-Helt Petra 2002-től az Unilever, majd 2005-től a Danone/Győri Keksz különböző márkáin dolgozott mint márkamenedzser, majd az FCB Budapest/Lowe digitális vezetőjeként a digitális divízió kialakításáért felelt. 2015-ben az FCB cég a McCANN-nel való összeolvadása során is a kibővült digitális divízió vezetője maradt.

Kinevezésével kapcsolatban Aniot-Helt a következőket nyilatkozta:

Imádok csapatot építeni, amely önjáró módon képes értéket teremteni, szervesen kapcsolódva és kiegészítve a cég normál üzletmenetét. Az eddigi pályafutásom során mindig is kifejezetten kerestem a kihívásokat, mert hiszek abban, hogy csak ezeken keresztül lehet igazán fejlődni. Hiszek az emberekben, mert csak motivált, döntési joggal felhatalmazott szakembereken keresztül tud egy cég fejlődni, megfelelni és túlmutatni a jelen kor gyors digitális és társadalmi változásain.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.