Belföld

Innovációs támogatást nyert a 24.hu a Google pályázatán

A Google 2015-ben indította DNI  nevű programját (a DNI az angol digital news initiative kifejezés, azaz nagyjából a digitális újságírásért kezdeményezés rövidítése)  azzal a céllal, hogy támogassa az újságírói szakmát és a minőségi online tartalomgyártást, valamint felkarolja az online kiadók innovációs ötleteit. Ugyan a Central Digitális Média korábban sikertelenül pályázott, azonban idén újra nekifutott, aminek eredményeként a 24.hu jelentős mértékű támogatást nyert el fejlesztési terveinek megvalósításához.

A pályázattal a Central Médiacsoport két egymásra épülő technológiai megoldásra kért fejlesztési támogatást:

  • az első egy a magyar nyelvre fejlesztett gépi tanulás alapú automatikus címkéző rendszer, ami a digitális tartalmak címkézési folyamatait teszi hatékonyabbá,
  • a második pedig egy regisztrációs rendszer fejlesztése.

A két technológiai fejlesztés együttesen lehetővé teszi személyre szabott nyitóoldalak, hírlevelek megvalósítását, ezen kívül több érdeklődésalapú tartalom átadását az olvasóknak. 

Összességében tehát abban fog minket segíteni a megvalósuló fejlesztés, hogy a jelenleginél is relevánsabb, izgalmasabb és az olvasókat jobban érdeklő tartalmakat kínáljunk mindenkinek saját érdeklődésének megfelelően.

A pályázaton a 24.hu kiadóján kívül támogatást nyert még az Index és a 444.hu kiadója is, továbbá az Origót megjelentető New Wave Media Group. A győztesek részletes listája és a pályázati anyagok összefoglalója itt található, angol nyelven.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.