Belföld

A köztévé nem adja le Hadházy Ákos hirdetését

Hadházy Ákos csütörtök délelőtt Facebookon számolt be arról, hogy elég furcsa levelet kapott Dobos Menyhérttől, a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. vezérigazgatójától.

Dobos közölte a független képviselővel, hogy nem adják le a hirdetést, ami az Európai Ügyészségért indított petíció támogatására buzdít, mert szerintük az

nem tartalmaz konkrét közérdekű információra vonatkozó tájékoztatást, személyiségi jogokat sért (!), illetve – ez a legjobb rész – mert én „szerkesztői befolyást” próbáltam gyakorolni a közmédiára.

Hadházy ennek következtében felkészült, hogy újra beadja a hirdetést, annak közlését pedig „társadalmi célú reklámként” kéri majd.

Kiemelt kép: Marjai János / 24.hu

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Budapest, 2016. május 29.
A DIGI Távközlési És Szolgáltató Kft. portálja a River Estates A-kategóriás, modern, 9 emeletes irodaház földszintjén, a főváros XIII. kerületében, a Váci út - Dózsa György út találkozásánál.
MTVA/Bizományosi: Róka László 
***************************
Kedves Felhasználó!
Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.