Belföld

Tűz ütött ki egy veszprémi állatmenhelyen

24.hu
24.hu

2019. 01. 11. 14:51

Tűz ütött ki éjszaka a Vackoló Állatvédő Egyesület menhelyén, több kennel felett leégett a tető és a szerkezetet tartó lécek. A tűz következtében használhatatlanná váltak a villanyvezetékek, reflektorok és elégett több zsák táp.

Jó hír viszont, hogy egy kutya sem sérült meg.

(Kiemelt kép: Vackoló Állatvédő Egyesület)

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Feloszlatták a Lánchíd spontán blokádját

Kommentek

Hungary's Bence Banhidi (C) vies with Denmark's Rasmus Lauge Schmidt (2ndL) during the IHF Men's World Championship 2019 Group II handball match between Denmark and Hungary at the Jyske Bank Boxen arena in Herning on January 19, 2019. (Photo by Jonathan NACKSTRAND / AFP)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.